Pogoji poslovanja

Sončeve punčke je spletna stran ki jo upravlja:

Sonja Jamnik s.p.

Luče 7
1290 Grosuplje
DDV: 98692200

Nisem zavezanka za DDV

e-naslov: soncevepuncke@siol.net

spletni naslov: www.sonceve-puncke.si

kot ponudnik storitev e-poslovanja, v nadaljevanju ponudnik.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba pogosto ažurira in spreminja. Cene veljajo v trenutku naročila in se lahko dnevno spreminjajo.

Zaupnost podatkov

Podatki, ki jih posreduje kupec, so strogo zaupni in se obravnavajo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in Zakonom o varstvu potrošnikov.
Vaši podatki se bodo uporabljali samo za interne namene in jih ne bomo posredovali tretjim osebam. Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
• z gotovino ob prevzemu-po povzetju
• z nakazilom na račun (po ponudbi / predračunu),

V primeru plačila po povzetju poleg odkupnine Pošta Slovenije zaračuna tudi strošek vplačila poštne nakaznice po povzetju po veljavnem ceniku Pošte Slovenije, ki je objavljen na spletni strani www.posta.si. Provizija je odvisna od višine zneska in ni vključena v odkupnino.
Pri plačilu po predračunu se provizija Pošti Slovenija ne plača.

V primeru nakazila na TRR banka ali pošta pri kateri se opravi to storitev zaračuna provizijo za opravljeno nakazilo po veljavnem ceniku banke ali pošte preko katere se opravi nakazilo. Ta provizija ni vključena v kupnino.

Ponudnik izda račun v tiskani ali elektronski obliki.

Cene in naročilo

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila, če je artikel na zalogi in nima v naprej določene veljavnosti.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Naročilo pomeni, da je kupec seznanjen s celotnim besedilom prodajno-plačilnih pogojev, ki so navedeni tukaj, in da sprejema pogoje nakupa.

Ob morebitnih nejasnostih pri naročilu se stranko kontaktira po elektronski pošti ali telefonu, da se dogovori o rešitvi primera.

Sklenjene pogodbe se arhivirajo v elektronski obliki na sedežu podjetja ponudnika.

Načini in stroški dostave

Blago dostavlja Pošta Slovenije ali podjetje GLS. Naslovnik je dolžan prevzeti blago na naslovu, kot ga je sam izbral v postopku nakupa.

Dostava za območje Slovenije.
· stroški dostave znašajo 3 EUR z DDV.

Tudi v primeru, da gre za plačilo preko TRR, je kupec dolžan plačati stroške pošiljanja.

Prodajalec ne nosi odgovornosti za morebitne zamude s strani dostavljalca.

Ob prejetju blaga kupec prejme tudi veljaven račun za nakup blaga.

Reklamacija blaga

Kupec je pri prevzemu blaga dolžan pregledati pošiljko. V primeru poškodovane pošiljke je dolžan celotno pošiljko (z embalažo in izdelki) prinesti na lokalno pošto Slovenije in skupaj s poštnim delavcem sestaviti uradni zapisnik o poškodovanju pošiljke. Kupec bo odstopil pošiljko, ki se skupaj z uradnim zapisnikom na stroške pošte pošlje na naslov: PAPAGENO, Sonja Jamnik s.p., Luče 7, 1290 Grosuplje.

V primeru, da ste prejeli napačen izdelek ali izdelek z napako, vam ga bomo zamenjali ali vrnili denar.

Dostava blaga in dobavni rok

Po prevzemu naročila blago pošljemo po Pošti Slovenije ali distributerju GLS v najkrajšem možnem času. Čas oddaje blaga je odvisen od stanja zalog. Če se plačilo izvede preko TRR, blago pošljemo po prejetju nakazila na TRR. V primeru naročila izdelkov, ki jih je potrebno še izdelati, naročniku sporočimo okviren rok dobave in izdelke pošljemo takoj, ko so gotovi.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Kupcu pripada pravica, da v tridesetih (30) dneh vrne kupljeno blago brez kakršnekoli odškodnine. Vendar je kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 15-ih dneh od prejetja blaga, blago pa vrniti v nadaljnjih 30 dneh. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe (vračilo blaga) je neposredni strošek vračila blaga.

Za povrnitev denarja mora kupec ponudniku javiti svoj TRR na katerega se izvrši povrnitev denarja v roku 30 dni od prejema vrnjenega blaga.

Reševanje sporov

Nesoglasja ali morebitne spore, ki bi nastali zaradi tolmačenja ali izvajanja Splošnih pogojev poslovanja, bosta prodajalec in kupec reševala sporazumno. Če spora ni mogoče rešiti sporazumno, je zanj pristojno sodišče v Ljubljani.

Pravno obvestilo

Podjetje ni odgovorno za občasno nedelovanje strani, morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo, ki bi nastala zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih podatkov.

Otrok je preteklost v nas. Otroci so naša prihodnost. Da bi počastili svojo preteklost in ustvarili lepšo prihodnost,
v sedanjosti trenutka, s spoštovanjem in ljubeznijo poskrbimo za naše otroke.